Translate

niedziela, 18 grudnia 2022

Mateusz Damięcki

 Cześć wszystkim

U mnie dzisiaj kolejny aktor znakomity Mateusz Damięcki (ur.19 maja 1981r w Warszawie) - polski aktor filmowy, telewizyjny, radiowy, dubbingowy. Pochodzi z wielopokoleniowej rodziny aktorskiej. Zagrał w filmach: "Karol.Człowiek, który został papieżem", "Nie kłam, kochanie", "Czarny", "Kochaj i Tańcz", "Zagubiony czas", "Jutro idziemy do kina", "Miłość jest wszystkim", "Serce nie sługa", "Pamięć śladów", "Furioza" i serialach: "Matki, żony i kochanki" jako Jurek, "Policjanci" jako Błażej, "Klan" jako Mateusz Marczyński, "Oficer" jako Patryk Wiśniewski, "Pensjonat pod Różą" jako chłopak z sekty, "Hela w opałach" jako Tomek, "Camera Cafe" jako Szymek, "Egzamin z życia" jako Michał Oleszuk, "Pitbull" jako Walisz, "Teraz albo nigdy!" jako Andrzej Bosz, "Hotel 52" jako Łukasz, "Chichot losu" jako Marcin, "Prawo Agaty" jako hokeista Kostek Kamiński, "Na krawędzi" jako prokurator Frydrych, "Sama słodycz" jako Osa, "Jak zostałem Rosjaninem" jako Alex Wilson, "Bodo" jako Adam Brodzisz, "Na dobre i na złe" jako Krzysztof Radwan, ordynator ginekologii od 2014r, (wcześniej 1999-2007 jako Darek), "Ultraviolet" jako Adam Szmit, "Mały Grand Hotel" jako aktor Marcin Agaciński, "W rytmie serca" jako Adam Żmuda, "Przyjaciółki" jako Błażej, (od 2021r). Dubbing: "Nowe przygody Kubusia Puchatka" jako Krzyś, "Książę i Żebrak" jako Tom Canty, "Wojownicze Żółwie Ninja" jako Donatello, "Ant-Man/Avengers" (różne części) jako Sam Wilson / Falcon i zagrał w teledysku PRO8L3M feat.Vito Bambino -"Ritz Carlton (Remix)" lub "Furioza".

  • Autografy zdobyłam wysyłając list.

   

2 komentarze:

Łukasz Stańczuk (Gadżety na dobry dzień) pisze...

Super autografy - też mam podpisy od Mateusza ba nawet miałem okazje spotkać go na żywo. Bardzo sympatyczny człowiek :)

Małgorzata pisze...

Na tym pierwszym zdjęciu nigdy bym go nie rozpoznała! Gratuluję podpisu.