Translate

czwartek, 7 maja 2015

Bartosz Obuchowicz

Cześć
Dzisiaj dwa listy. Na początek Bartosz Obuchowicz (3 marca 1982 r w Warszawie) - polski aktor, znany najbardziej z roli Tomka Burskiego w "Na dobre i na złe". Do najważniejszych filmów w jego dorobku należą "Cwał" (1995r), "Czas surferów", "Haker" i "Stacja" (2001r – nagroda dla najlepszego aktora drugoplanowego na Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych). W 2001 roku rozpoczął studia na kierunku psychologia. W 2007 roku wziął udział w piątej edycji programu "Taniec z gwiazdami", jego partnerką była Kinga Jurecka, z którą zajął ostatecznie piąte miejsce. Do 2010 roku prowadził program "Brejk" na kanale ZigZap. W 2011 r zagrał w serialu "Przystań". W 2012 roku zagrał rolę Darka w serialu Julia. Udzielił głosu w filmach i bajkach m.in. "High school musical 1,2,3" jako Zeke, "Happy feet: Tupot małych stóp 2" jako Mambo. W 2015 r zagrał w serialu "Pierwsza miłość" jako Cyprian. Bierze udział w zawodach Rallycross. Ostatnio zagrał w filmie "Listy do M 3" jako Pingwin.
Autograf zdobyłam wysyłając list. 

1 komentarz:

Unknown pisze...

Witam, mam do Pani bardzo ważne pytanie. Zauważyłam, że dostała pani autograf od Anny Szymańczyk. Jak Pani go zdobyła? Napisała Pani na prywatną wiadomość na facebooku? (Ile czekała Pani na odpowiedź) bardzo mi zależy ponieważ jest moją idolką.

Bardzo mi zależy. Liczę na pomoc. I GRATULACJE! :)