Translate

czwartek, 30 lipca 2015

Lechia Gdańsk - Piłka Nożna

Cześć
Dzisiaj przedstawiam wam autografy od piłkarzy polskiego klubu piłkarskiego jakim jest Lechia Gdańsk. Prosiłam o więcej, ale otrzymałam tylko 6 kart z autografami oraz drugi raz z Lechii 3 nowe karty z autografami.
Autografy zdobyłam wysyłając list.

Adam Buksa
Pozycja: Napastnik

 Grzegorz Wojtkowiak
Pozycja: Obrońca

 Rudinilson Gomes Brito Silva
Pozycja: Obrońca

 Adam Dźwigała
Pozycja: Obrońca


Antonio Čolak
Pozycja: Napastnik

 Mateusz Bąk
Pozycja: Bramkarz 

Adam Chrzanowski
Pozycja: Obrońca


Mario Maloca 
Pozycja: Obrońca


Marco Paixao 
Pozycja: Napastnik 

 

3 komentarze:

Unknown pisze...

Gratuluję!
Ja czekam 5 dni myślę, że mi prześlą :D

Unknown pisze...

fajny post!
gratuluję!
zapraszam do siebie
moze zaobserwujesz?
talisafashion.blogspot.com

http://pomocdlakuby-autografy.blogspot.com/ pisze...

Gratuluję

Zapraszam do mnie