Translate

niedziela, 27 marca 2016

Dawid Czupryński

Cześć :)
W tym poście opisałam wam autograf od Dawida Czupryńskiego (ur.1988 r we Wrocławiu) - polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny młodego pokolenia. Znany z seriali m.in. "Galeria" jako dziennikarz (odc.142), "M jak miłość" jako klient (odc.892), "Pierwsza miłość" zagrał 3 role jako posłaniec z kwiatami dla Marysi Radosz od Sebastiana Rylskiego; fotograf prasowy. Świadek napaści Mikołaja "Miksera" Serczyńskiego na Oskara Billa, kreatora mody i właściciela sieci sklepów odzieżowych, adoratora Dagmary "Dagi" Maciejewskiej. Janek, model współpracujący z fotografem Mironem Nurczykiem, który wziął udział w "rozbieranej" sesji fotograficznej z Patrycją Zielińską, "Na Wspólnej" jako Bruno. Zagrał w filmie "Kamienie na szaniec jako Tadeusz Chojko "Bolec" (2014 r), "Słowik" jako Dawid (2015 r).
  • Autograf zdobyłam wysyłając list.


6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję! :)
Ps to znowu ja. Ostatnio zawracałam Ci głowę pytaniami na temat podpisu pani Kamilli Baar- Kochańskiej a teraz znowu mam pytanie a w zasadzie prośbę:czy mogłabyś podać mi adres albo stronę, na której znajdę adres, na który mogę wysłać prośbę do pana Michała Żebrowskiego?
Przepraszam, że zmowu zawracam głowę ale ja też postanowiłam kolekcjonować autografy a tego adresu nie mogę nigdzie znaleźć.
Dziękuję, przepraszam jeszcze raz i pozdrawiam, Dominika.

Anonimowy pisze...

Gratulacje !Ja takze czekam jeszcze .Ile czekalas i czy zdjecie wyslalas?

Anonimowy pisze...

To dziwne ze nigdzie nie mozesz znalesc szukaj dobrze a znajdziesz.Jest pelno blogow ktore dostali.Np u mnie na blogu jest ten autograf z adresem.autografycatharine.blogspot.com

Aneta Bartczak pisze...

Dzięki :) czekałam bardzo krótko i nie wysyłałam zdjęcia.
Ps a co do adresu Michała Żebrowskiego to szukaj Teatr 6.Piętro.

Anonimowy pisze...

Dzięki :)

Anonimowy pisze...

Mhm. Dziękuję :)