Translate

wtorek, 31 maja 2016

Zespół IRA

Cześć :)
Dzisiejszy autograf jest również od mojego lubianego zespołu jakim jest Ira - polski zespół rockowy, założony w 1987 r w Radomiu przez gitarzystę Kubę Płucisza. Jeden z najpopularniejszych i najbardziej „kasowych” polskich zespołów grających łagodniejszą odmianę heavy metalu pierwszej połowy lat 90. Ich utwory m.in. "Parę chwil", "Ona jest ze snu", "Nie daj mi odejść", "Nadzieja", "Wiara", "Ocean", "Taki sam", "Mój dom", "Szczęście", "Uciekaj" oraz najnowsza "Wybacz". Obecny skład: Artur Gadowski (wokalista, gitara elektryczna), Piotr Sujka (gitara basowa), Wojciech Owczarek (perkusja), Sebastian Piekarek (gitara elektryczna), Piotr Konca (gitara elektryczna).
  • Autografy zdobyłam poprzez wymianę (dzięki Ania Religa).


4 komentarze:

Aneta Bartczak pisze...

Dzięki :) Ja już dawno cię dodałam, teraz twoja kolej mój link http://autografy-celebrytow.blogspot.com/

macderer er pisze...

Gratuluję

Unknown pisze...

Gratuluje:)
http://autografyryska.blogspot.com/

Aneta Bartczak pisze...

Dzięki i zapraszam do częstego odwiedzania mojego bloga, już niedługo pojawią się nowe i ciekawe posty :) Pozdrawiam