Translate

sobota, 21 października 2017

Tomasz Stockinger

Cześć :)
Jeden z najbardziej wyczekiwanych autografów, ponieważ czekałam prawie dwa lata i w końcu otrzymałam dwa, jeden z dedykacją. Jest to od Tomasza Stockingera (ur.23 lutego 1955 r w Warszawie) - polski aktor teatralny, filmowy i serialowy, a także prezenter telewizyjny i piosenkarz. W młodości był koszykarzem Polonii Warszawa. Zagrał w filmach m.in.: "Godzina "W", "Lata dwudzieste...lata trzydzieste..", "Znachor" oraz w paru serialach: "Dom" jako Karol Lang, "Kariera Nikodema Dyzmy" jako Majewski, przyjaciel Koniecpolskich, "Rycerze i rabusie" jako starościc Piotr Wolski, "Klan" jako Paweł Lubicz, chirurg plastyczny (Od 1997r - nadal), "Hotel 52" jako Wiktor Mrugała, "Przepis na życie" jako Cezary Adamowicz, ojciec Anny oraz mężczyzna podobny do Cezarego, "Czas Honoru" jako Minister Sawicki.
  • Autograf zdobyłam wysyłając list. 


2 komentarze:

autografy Kuby pisze...

Gratuluję :)
Zapraszam do mnie - u mnie Tomasz Kot
http://autografyjr.blogspot.com/2017/11/tomasz-kot.html
Pozdrawiam :D

macderer er pisze...

Gratulacje, zapraszam na post po długiej przerwie :)