Translate

niedziela, 4 listopada 2018

Wydarzenie !

Cześć wszystkim
Długo nic nie wstawiałam, a to dlatego, że nie mam zbyt dużo czasu odkąd pracuje w przedszkolu z dzieciakami jako pomoc nauczyciela i uwielbiam swoją pracę. Ale wiem, że będzie koncert w Łodzi niestety płatny. Dotąd jeździłam na różne koncerty plenerowe, gdzie był wstęp wolny. 2 grudnia 2018r odbędzie się koncert Agnieszki Chylińskiej w klubie Wytwórnia o godz.19:00. Bilety są od 69 zł. Bardzo chcę jechać, ponieważ Agnieszka przed koncertem o godz.17:00 do 18:00 będzie spotkanie z fanami i podpisywanie płyt w związku z nową trasą Pink Punk Tour, a ja mam jej nową płytę i kupiłam już bilet. To będzie jedyna okazja jak dla mnie żeby zdobyć autograf osobiście, zrobić z nią zdjęcie i posłuchać koncertu, szczególnie, że to będzie w moim ukochanym i blisko mieście. Oczywiście kto mam już bilet to może się cieszyć, bo znam już szczegóły koncertu, nom chyba, że coś ulegnie zmianie.


2 komentarze:

Autografy Pauli pisze...

Bardzo fajny blog :) Zapraszam do mnie :)
https://paulin10.blogspot.com/

Aneta Bartczak pisze...

Dziękuję :) Oczywiście zajrzę :)