Translate

poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Informacja

Cześć

Niestety nie udało mi się zdobyć autografów od żadnych artystów podczas "Earth Festival. Gwiazdy dla Czystej Polski" w Uniejowie, ze względu na panującą epidemię, nie było dostępu. Ale za to i tak super było, więcej luzu i nagrałam z 3 filmiki tylko, które wstawiam na youtube. Oczywiście wstawię też zdjęcia z wydarzenia na bloga i zajrzyjcie do zakładki "Koncerty/spotkania/wydarzenia sportowe".

   A tutaj zdjęcie z ostatniej próby Kamila Bednarka, którą miał jeszcze jak było wejście do stref od godz.18:00.
 
Fot: Aneta Bartczak

6 komentarzy:

Marta Krysztofiak pisze...

Szkoda, że nie udało się zdobyć podpisów. Myślę jednak, że udana była imprezka i wspomnienia z niej pozostaną na dłużej :) Może na kolejnej się uda :)
Zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2020/08/491-chiara-holzl.html

Aneta Bartczak pisze...

Super było, nom szkoda, mam nadzieję, że na kolejnym coś się zbierze z autografów, ale od niektórych mam przecież z tych co byli i dzięki :)

Natka ! pisze...

Oczywiście szkoda, że nie udało się zdobyć podpisów, jednakże bezpieczeństwo i przestrzeganie zasad jest ważniejsze.
Udana impreza to zadowolenie ze strony słuchaczy :)
Pozdrawiam serdecznie!

Aneta Bartczak pisze...

Oczywiście, że bezpieczeństwo i stosowanie się do zasad jest najważniejsze i ja się do tego bardzo stosuje. Dziękuję i polecam jeździć na takie imprezki, ale wiadomo wtedy kiedy będziemy w miarę bezpieczni i będą mogli organizować w końcu takie plenerowe koncerty. Wzajemnie :)

Melka blogerka pisze...

Trafiłam na Twój blog dopiero teraz, po tylu latach, a szkoda, bo sama kilka lat temu zbierałam autografy. W prawdzie raczej nie na żywo a drogą pocztową, ale jednak frajda była :D Super, że udało Ci się być na koncercie pomimo sytuacji :)

Pozdrawiam Cię serdecznie i obserwuję,
Melka blogerka

Aneta Bartczak pisze...

Oj tak to prawda, frajda jest ogromna. Dzięki ja również i wzajemnie :)