Translate

sobota, 30 lipca 2022

Zakopower - Sebastian Karpiel-Bułecka

 Cześć

Byłam na 599.Urodzinach Łodzi mojego miasta, ale była super impreza najpierw zespół Zakopower przy, którym ludzie średnio się bawili, natomiast zespół Enej, który był kolejny od razu rozruszał ludzi, mnie też, zwłaszcza po pracy, przydała mi się taka rozrywka. Udało mi się zdobyć podpis od lidera Zakopower czyli Sebastiana Karpiel - Bułecka właściwie Łukasz Sebastian (ur.14 maja 1976r w Krakowie) - polski muzyk, piosenkarz, skrzypek. Należy do zespołu Zakopower. Jest miłośnikiem skoków narciarskich. Od listopada 2021 jest częstym gościem komentującym w studiu na antenie TVN i serwisie Player wydarzenia dotyczące zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich. W tym samym roku zaangażował się także w akcje reklamową grupy "Discovery" która odpowiada za transmisję tej dyscypliny w Polsce. W 2008 r został Laureatem plebiscytu "Viva!Najpiękniejsi". Wykonuje muzykę pop, jazz, rock, folk. Utwory m.in. "Boso", "Tak ma być", "Bóg wie gdzie", "Obława", "Widzialne i niewidzialne", "Kiebyś ty", "Siadoj z nami", "Zbuntowany anioł", "Kropla". Wytwórnia płytowa i management "Kayax". W życiu prywatnym był związany z Kayah, od 2018r jest żonaty z Pauliną Krupińską, mają dwoje dzieci. Jest stryjem lidera zespołu Future Folk Stanisława Karpiel-Bułecka, był powiązany z tym zespołem. Z wykształcenia Sebastian jest architektem. 

  • Autograf zdobyłam osobiście po koncercie w Łodzi (599.Urodziny Łodzi 29.07.2022r)

 

2 komentarze:

Marta Krysztofiak pisze...

Lubię tylko jedną piosenkę tego zespołu "Boso".
Gratuluję i zapraszam na nowy post: https://autografymalutkiej.blogspot.com/2022/07/1140-hardwell.html

Pozdrawiam
Marcia

Aneta Bartczak pisze...

Dzięki, ja tak samo :)