Translate

środa, 21 października 2015

Maciej Musiał

Cześć :)
W tym poście autograf jest od bardzo młodego popularnego aktora  jakim jest Maciej Musiał (ur.11 lutego 1995r w Warszawie) - polski aktor filmowy, serialowy, dubbingowy, a także prezenter telewizyjny. Zagrał w wielu serialach m.in. "Plebania", "Hotel pod żyrafą i nosorożcem", "Ojciec Mateusz", "Ja to mam szczęście", "Czas honoru (Powstanie) oraz "Rodzinka.Pl", gdzie gra od 2011 r, a także w filmie "Mój biegun". Od 2013 r jest reporterem zza kulis programu "The Voice of Poland".
 Autograf zdobyłam wysyłając list.

4 komentarze:

Włodarz pisze...

Wymienisz adres ???

Anonimowy pisze...

A mogłabyś napisać na jaki adres wysłałaś prośbę o autograf? ��

Anonimowy pisze...

Z niecierpliwością czekam na odpowiedź...

Aneta Bartczak pisze...

Wysłałam na plan serialu "Rodzinka.Pl", ale już niestety nie ma tego serialu, więc trzeba osobiście się z nim kontaktować.