Translate

środa, 21 października 2015

Paweł Domagała

Cześć :)
Kolejny autograf jest od zabawnego aktora, którego miałam przyjemność poznać osobiście podczas nagrywania filmu, gdzie ja jestem statystką (Premiera 2016 r w kinach 3D). Jest nim Paweł Domagała (ur.19 stycznia 1984 r we Wrocławiu). - polski aktor teatralny, filmowy i telewizyjny. Współpracował z wieloma teatrami. Jest członkiem "Kabaretu na koniec świata" oraz założycielem zespołu muzycznego "Ginger". Zagrał w 33 serialach m.in.: "Na wspólnej", "Pierwsza miłość", "Samo życie", "Na dobre i na złe", "Świat według kiepskich", "Prosto w serce", "Prawo Agaty", "Barwy szczęścia", "O mnie się nie martw" (obecnie), "Powiedz Tak", "Druga szansa" oraz w filmach "Wkręceni", "Dzień dobry, kocham cię", "Wkręceni 2". Jest mężem Zuzanny Grabowskiej córki aktora Andrzeja Grabowskiego.
 Autograf zdobyłam wysyłając list.


Brak komentarzy: