Translate

niedziela, 10 stycznia 2021

Perfect

 Cześć

Dzisiaj przedstawiam wam mój kolejny wymarzony autograf, który jest od bardzo znanego zespołu muzycznego jakim jest Perfect - polski rockowy zespół, założony w 1980 roku, który cieszył się wtedy największą popularnością do 1983 roku czyli do rozwiązania zespołu. Z tego okresu pochodzą największe przeboje grupy, między innymi "Nie płacz Ewka", "Chcemy być sobą", "Autobiografia", "Ale wkoło jest wesoło". W 1993 roku reaktywowali się, ale bez współzałożyciela i autora większość tekstów Zbigniewa Hołdysa. Obecny skład: Grzegorz Markowski - wokalista, Piotr Urbanek - gitarzysta basowy, Dariusz Kozakiewicz - gitarzysta, Jacek Krzaklewski - gitarzysta, Piotr Szkudelski - perkusista. Wiele razy otrzymywali status złotej płyty, występowali na wielu festiwalach. Ich znane utwory dalsze "Niepokonani", "Wszystko ma swój czas", "Hej Ty", "Kołysanka dla nieznajomej", "Niewiele ci mogę dać". W 2019 roku ogłosili ostatnią trasę koncertową, która odbyła się w 2020 roku. Ostatnie występy zespół zagrał w ramach trasy, którą promował hasłem "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść". W październiku 2020 roku premierę miał pożegnalny utwór zespołu "Głos", napisany przez Bogdana Olewicza. Zespół pochodził z Warszawy i jest legendą polskiego rocka. Zakończyli działalność na początku 2021 roku. Prywatnie wokalista zespołu Grzegorz Markowski jest ojcem Patrycji Markowskiej (mam od niej), która też śpiewa w zespole rockowym o swoim imieniu i nazwisku, nagrali wspólny duet w singlu pt."Lustro".

  • Autografy zdobyłam wysyłając list.


Szkoda, że już zakończyli karierę, bardzo często słucham ich utworów jako, że jestem fanką rockowej muzyki, ale to ich decyzja.

5 komentarzy:

Melka blogerka pisze...

Gratuluję zdobyczy, bardzo lubię zespół Perfect, jego twórczość :D

Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

Aneta Bartczak pisze...

Dziękuję i zachęcam do obserwowania. Pozdrawiam :)

Aneta Bartczak pisze...

Dzięki, z chęcią zobaczę :)

Autografy/Pamiątki Kamiloo pisze...

Serdecznie gratuluję 😊
Zapraszam również do mnie na nowy post poświęcony wczorajszemu zwycięzcy z Zakopanego

Co powiesz na wzajemne dodanie swoich blogów do polecanych?

https://agrafy-kamila.blogspot.com/2021/01/83-marius-lindvik.html

Aneta Bartczak pisze...

Dziękuję. Oczywiście już dodałam :)