Translate

poniedziałek, 18 stycznia 2021

Wiadomość

 Cześć wszystkim

W najbliższym czasie wolnym, który będę miała, wyślę listy do Simona Ammanna, Severina Freunda, Marcina Gortata, Noriakiego Kasai, Jennifer Lopez, Andrzeja Stękały, Liama Neesona, Agnieszki Włodarczyk, Bartłomieja Firleja, Jakuba Wesołowskiego, Małgorzaty Sochy, Agnieszki Sienkiewicz, Magdaleny Stużyńskiej, Mikołaja Cieślaka, Anny Dereszowskiej, Tomasza "Gorilla" Drwala, Artura Barcisia, Anny Muchy, Agnieszki Kaczorowskiej, Kuby Wojewódzkiego, Jakuba Wolnego, ale mam ważniejsze sprawy do załatwienia teraz m.in. złożyłam wniosek o powołanie do Wojska Obrony Terytorialnej w WKU, szukam nowej pracy, więc w międzyczasie będę wysyłać. Nie jest łatwo, więc to potrwa. Trzeba być cierpliwym, wysyłam też prośby o autografy internetowo. Czekam też na pozostałe listy, które wysłałam jeszcze przed świętami, jak tylko się pojawią opublikuje na blogu. Trzymajcie się i dołączajcie do obserwatorów, jeśli ktoś nie dołączył 👊😘

Wystawiłam dwa autografy na licytację WOŚP, niestety nikt nie był zainteresowany, w związku z tym autograf Piotra Żyły na plakacie trafia na sprzedaż, a Manuela Fettnera zatrzymuje.


P.S. Możecie sobie spisać adresy, jeśli też wysyłacie do nich.
 

2 komentarze:

Justyna Parucka pisze...

Mam nadzieję, że dużo pieniędzy za nie zbierzesz.
Pozdrawiam i zapraszam na nowy post =) blizejgwiazd.blogspot.com. Pozdrawiam :)

Aneta Bartczak pisze...

Dzięki, ale to zależy czy ktoś chce w ogóle. Również cię pozdrawiam :)